הוראות הפעלה למכונת קפה יורה: צג ירוק

איך מפעילים כפתורי הפעלה:
כיבוי והדלקה: בצד שמאל למעלה נמצא כפתור הכיבוי וההדלקה. לאחר ההדלקה המכונה תדרוש כעבור מספר שניות שטיפה.

כפתור שטיפה: מופיע בחלק הימני העליון של המכונה לצידו של כפתור ההדלקה. יש ללחוץ על כפתור זה לאחר שמדליקים את המכונה ומופיע על הצג את המילה שטיפה (RINSE)

כפתור הקצפה: הכפתור הימני ביותר במכונה הנמצא בצד ימין למעלה הינו מתג הקצפה. לחיצה אחת מפעילה את ההקצפה לחיצה נוספת על הפתור תסיים את הפעולה.

כפתור הקצפה עם טייימר: כפתור שנמצא מצד שמאל לכפתור ההקצפה. ניתן להשתמש בכפתור זה כאשר ההקצפה מכוונת ל-25 שניות של הקצפה. השימוש בכפתור זה מתאים לסיטואציות מיוחדות ולכן לא מומלץ להשתמש בו.

שסתום הקצפה דמוי שעון: המתקן אשר אחראי על שאיבת החלב והקצפתו בצורה אוטומטית נקרא קפצ’ינטור. כאשר המדיד נמצא על שעה 12, המכונה תניב חלב מוקצף בעיקר. כאשר נסית את המדיד לשעה 2 נקבל יותר חלב חם וקצף. כאשר המדיד יהיה על שעה 6, נקבל אך ורק חלב חם ללא קצף. בסיום ההקצפה רצוי מאד לשאוב מים במקום חלב על מנת לשמור על היגיינת הצינורית.
 
שסתום הקצפה: המתקן אשר אחראי על שאיבת החלב והקצפתו בצורה אוטומטית נקרא קפצ’ינטור. שסתום ההקצפה אשר נמצא בקו מאוזן בקפוצ’ינטור יניב חלב חם עם המון קצף. כשמסיתים את השסתום מעט ימינה, הקפוצ’ינטור יניב חלב חם ופחות קצף. בסיום ההקצפה רצוי מאד לשאוב מים במקום חלב על מנת לשמור על היגיינת הצינורית.

מה לעשות כשהמכונה רושמת CLEAN NOW : אם המכונה מצפצפת ורשום על הצג CLEAN NOW יש לפתוח את הדלת הקטנה אשר נמצאת במרכז המכונה משמאל למגש מתחת לכל כפתורי האספרסו. לאחר שפתחנו את הדלת נמצא בצד ימין למעלה כפתור עגול וירוק. יש ללחוץ על כפתור זה לחיצה ממושכת ולאחר מכן המכונה תדרוש לרוקן את המגש. לאחר שרוקנו את המגש יש ללחוץ שוב על הכפתור הירוק והמכונה תתחיל לנקות את עצמה. בתום הניקוי המכונה תצפצף ותודיע שסיימה. יש לרוקן שוב את המגש ובהחזרת המגש יש ללחוץ על כפתור השטיפה שנמצא למעלה ליד כפתור הכיבוי

מה לעשות כשהמכונה לא שואבת חלב: קרוב לודאי שהקפוצ’ינטור התלכלך בחלב שהתייבש. יש לפרק את הקפוצ’ינטור (הוא יוצא בשליפה כמקשה אחת) ואז יש ללחוץ על כפתור ההקצפה. אם יש סילון של קיטור, אזי הקפוצינטוור מלא בחלב קרוש. במידה ולא יוצא סילון קיטור יש לפרק את ההברגה עליה מתחבר הקפוצ’ינטור ולנקות אותה במי ברז או לחילופין להכניס לתוך חריץ ההברגה אטב משרדי או סיכה. ב-99% מהמקרים יימצא שם חלב קרוש שחוסם את סילון הקיטור.

מה לעשות כשהמכונה רושמת (empty tray) רוב הסיכויים שמדובר במגעים מלוכלכים. יש להוציא את מגש העודפים ובקצה שלו ישנם שני מגעים מתכתיים בצבע כסף. יש לנקות אותם עם סבון ולייבש אותם לגמרי ואז להחזיר למכונה.

תחזוקה שוטפת: מילוי מים:מכונות הקפה עובדות עם מים מסוננים. חלק מן המכונות מחוברות באופן קבוע וחלק המילוי נעשה בצורה ידנית. אנא הקפידו למלא מים אך ורק מן הברז הייעודי (ברז של המסנן) ולא מן הברז בכיור.

 
ניקיון: חשוב מאד לשאוב מים במקום חלב וזאת בכדי לשמור את הצינורית סיליקון נקייה. ניתן גם לפרק את הקפוצ’ינטור (יוצא בשליפה) לשטוף אותו תחת הברז ולהחזירו למקום.

איך מכינים קפה הפוך: על מנת להכין ספל של קפה הפוך, יש להקציף שלושת רבעי כוס חלב מוקצף ולאחר מכן ללחוץ על כפתור ה-“אספרסו הקצר”. לאוהבי ההפוך החזק ניתן ללחוץ על כפתור האספרסו כפול. אספרסו: ניתן לבחור בין קצר לארוך לכפול. בזמן ההכנה ניתן להפסיק את כמות האספרסו על ידי לחצה נוספת על כפתור האספרסו.
 
 


לקבלת פרטים והזמנות
חייגו 074-769-14-00
או מלאו את הטופס

לקבלת פרטים והזמנות חייגו 074-769-14-00 או מלאו את הטופס

phone3, phone, contact, telephone, support, call


074-769-14-00

envelop2, envelop, mail, email, contact, letter

Feruchi1@gmail.com

חפשו אותנו ב-