מכונות אוטומטיות להשכרה

אנו בפרוצ’י קפה מאמינים שבעסקים חייבת להיות מידה רבה של זהירות וחישוב סיכונים. אי לכך אנו מאפשרים ללקוחות אשר מעוניינים להתנסות בהפעלה וניהול של מכונות אוטומטיות להשכיר מאיתנו מכונות אוטומטיות לממכר שתייה קרה ובמקביל גם מכונות אוטומטיות לממכר חטיפים.

חוזה ההשכרה בנוי בצורה הוגנת ומאפשר ללקוח לקזז את שלושת חודשי השכירות הראשונים כמקדמה על חשבון רכישת מכונות אוטומטיות אלו על פי מחיר שנקבע מראש ובהסכמה.
 
אנו משכירים מכונות לארגונים ומוסדות ופרטיים אשר מעוניינים להפעיל עסק אוטומטי מניב ללא כל ניסיון או יכולת ניהולית לפרויקט זה. כחלק מהשירות אותו אנו מציעים ללקוח הישראלי כרוך בהפקת דו”חות ניהוליים מקצועיים, תמיכה בפתרון תקלות, וסיוע בצוות טכנאי במקרה הצורך.

לקוח אשר חותם על הסכם שכירות עבור מכונות אוטומטיות, יהיה זכאי להדרכה והכשרה בסיסית אשר במסגרתה יקבל מאיתנו הנחיות מסודרות לפתרון תקלות נפוצות, הדרכה מקיפה על תחזוקה יומית וחודשית למכונה וטיפול מונע. במידה והלקוח ייתקל בבעיה איתה לא יוכל להתמודד, יישלח אליו טכנאי מקצועי תוך פרק זמן קצר ביותר.
 
רבים מלקוחותינו נעזרו בשירות ההשכרה למכונות אוטומטיות בטרם רכשו מכונות אוטומטיות. אצל רבים מהם מהלך ההשכרה בדיעבד הציל אותם מבזבוז מהותי של אלפי שקלים. מכונות אוטומטיות לממכר פחיות ומכונות אוטומטיות לממכר חטיפים,הינם שני הסגמנטים המבוקשים להשכרה. מכונות אוטומטיות בסגמנט זה מרכזים את מירב הביקושים אך יחד עם זאת הצרכן הישראלי שוכר גם מכונת קפה ביתית ומכונת חטיפים משולבת מכונת שתייה קרה.
 
 


לקבלת פרטים והזמנות
חייגו 074-769-14-00
או מלאו את הטופס

לקבלת פרטים והזמנות חייגו 074-769-14-00 או מלאו את הטופס

phone3, phone, contact, telephone, support, call


074-769-14-00

envelop2, envelop, mail, email, contact, letter

Feruchi1@gmail.com

חפשו אותנו ב-