קפה לאירועים

הפופולאריות של עמדות קפה לאירועים מכל הסוגים נמצאת במגמת עלייה מתמדת, מארחים רבים מבינים, שקפה טוב יכול לאפשר ליהנות בצורה מקסימאלית מהקינוחים האיכותיים.

מעבר לכך, בסיום האירועים אנשים כבר יכולים להיות עייפים ולקפה טוב יש את הכוח לעורר אותם ולחדש את מצבור האנרגיות.

בכדי ליהנות מכל התועלות הטמונות בקפה משובח ואיכותי אשר יוגש לאורחי האירוע, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את אותן עמדות קפה לאירועים בקפידה, כאשר בעת הבחירה חשוב לשים דגש על מספר פרמטרים עיקריים: איכות הקפה אשר יוגש לאורחים, טיב השירות ונושא הכשרות – במידה ואתם מעוניינים להקפיד על הכשרות והגשתם באירוע ארוחה בשרית, כדאי לוודא שהחלב בו נעשה שימוש לצורך הכנת המשקאות הוא חלב עמיד.

כמובן, שגם לנראות העמדה ולהקפדה על עבודת הכנה אסטטית ונקייה תהיה משמעות בעת בחירת עמדת הקפה המתאימה.

הפתעה משמחת לאורחים
לא משנה איזה סוג של אירוע אתם מתכננים, אם זאת חתונה, בר מצווה או אירוע משפחתי אחר ובין אם זה אירוע עסקי, עמדת קפה תזכה למקום של כבוד באירוע – עמדת הקפה יכולה להיפתח כבר בתחילת האירוע ולכל אורכו או רק לקראת סיום האירוע – סמוך לשלב בו מוגשים הקינוחים.

כל האורחים בכל הגילאים, ישמחו לגלות את עמדת הקפה – אשר מבשרת על זה שהם עתידים ליהנות מקפה טוב ואף יש להם את האפשרות לבקש את המשקה העונה על טעמם – מבחינת חוזק, כמות חלב וכדומה.


חוויה של קפה
עמדות קפה לאירועים יהוו כסיפור הצלחה בזכות מכונת קפה מקצועית וטובה, מיומנות גבוהה של הבריסטה וכמובן, הקפדה על שימוש בפולי קפה או בקפסולות איכותיות.
הסיבות הללו, הופכים את פרוצ'י קפה לכתובת הנכונה למטרה.

מוניטין גבוה, ניסיון של שנים ושימת דגש הן על הטעם של הקפה והן על הנראות האסטטית והמעוצבת של הכוס, הם רק חלק מהסיבות בגינן פרוצ'י קפה נחשבת כיום לאחרת מהחברות המובילות בתחום שירותי ומוצרי הקפה.

להזמנות ולקבלת פרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם פרוצ'י קפה וצוות החברה ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם.

 


לקבלת פרטים והזמנות
חייגו 074-769-14-00
או מלאו את הטופס

לקבלת פרטים והזמנות חייגו 074-769-14-00 או מלאו את הטופס

phone3, phone, contact, telephone, support, call


074-769-14-00

envelop2, envelop, mail, email, contact, letter

Feruchi1@gmail.com

חפשו אותנו ב-