השאלת מכונות אספרסו

בעידן ההייטק בו אנו חיים במציאות הישראלית אנו חוזים כמעט על בסיס יומי בחברות קטנות שהופכות גדולות מאד בזמן קצר ביותר וניכנסות לשוק העבודה הישראלי.

חברות מתפתחות בקצב מסחרר כבר לא יכולות לישאר במשרד אחד קטן למשך 50 שנה כמו שהיה פעם, וכמו המשרד, גם פינת הקפה לא יכולה לישאר כמו שהייתה פעם ולמעט שידרוג למכונת קפה משוכללת במקום מייחם גדול יש גם צורך בשידרוג מכונת הקפה עצמה, גם עקב גידול בצוות העובדים והצורך במכונת קפה בעלת תפוקה גדולה יותר וגם כדי שהחברה תיהיה תמיד בקדמת הטכנולוגיה מכל הבחינות ולכן לא יכולה להרשות לעצמה להניח במשרד מכונת קפה מיושנת, אחת כזאת תשדר ללקוחות שניכנסים למשרד וגם לעובדי החברה חוסר קידמה.
 
פיתרון חכם לעניין זה, הוא השאלת מכונות אספרסו, השאלת מכונת אספרסו למשרד יכולה לפתור לנו את הצורך בשידרוג, בכך שהשידרוג נעשה באופן אינטגרלי בתהליך ההשאלה, השאלת מכונת אספרסו לעסק לא מצריכה מאיתנו לקנות אחת חדשה וטובה יותר כל פעם אלה רק לבקש שבהשאלה הבאה תגיעה מכונה מדגם אחר.

בפרוצ'י קפה השאלת מכונת אספרסו היא עסק משתלם במיוחד, המכונות שלנו מיוצרות על ידי היצרנית "JURA" שניחשבת אחת המובילות בשוק האירופאי ופרוצ'י קפה היא היבואן הרישמי שלהם פה בארץ. הטכנאים המקצועיים והמיומנים שלנו מתמחים במיוחד בדגמי החברה המשווקים על ידינו והטיפול בהן מדוייק, בהשאלת מכונות אספרסו בפרוצ'י קפה תקבלו גם טיפול מהטכנאים שלנו במקרה הצורך כך שהטיפול יעשה על הצד הטוב ביותר.
 

עוד סיבה לבצע השאלת מכונות קפה אצלנו בחברה, היא העובדה שהמכונות שלנו מוחלפות כולן, כמעט כל ריבעון בחדשות, את הישנות אנו מוכרים, כך שהשאלת מכונות אספרסו מפרוצקי קפה מבטיחה מכונה חדשה איכותית ושמטופלת בצורה הטובה והנכונה ביותר.

בהשאלת מכונות אספרסו תקבלו גם קפסולות מתאימות אשר רקחנו לאחר מחחקר מעמיק על הטעם הישראלי בקפה, פיתחנו שמונה סוגי תערובות אשר משתנות בדרגת החוזק שלהן ובכמות הערבסקה בתוכן, לכן השאלת מכונת אספרסו לעסק מפרוצ'י קפה היא הבחירה המייטבית למשרד שלכם, רק אצלנו תוכלו לחוות את הטעמים הייחודיים והמהנים של תערובות הקפה הארומטיות שלנו.

השאלת מכונת אספרסו לעסק או השאלת מכונת אספרסו למשרד, רק בפרוצ'י קפה!
 
 


לקבלת פרטים והזמנות
חייגו 074-769-14-00
או מלאו את הטופס

לקבלת פרטים והזמנות חייגו 074-769-14-00 או מלאו את הטופס

phone3, phone, contact, telephone, support, call


074-769-14-00

envelop2, envelop, mail, email, contact, letter

Feruchi1@gmail.com

חפשו אותנו ב-