השכרת מכונות אספרסו לעסק

קניית מכונת קפה איכותית למשרד יכולה להיות הוצאה לא קטנה, כאשר אנו כוללים את הטיפול השוטף בה (ניקיון וטיפול טכנאי) את קניית הקפסולות או פולי הקפה ומטחנה ואת הצורך התמידי בשידרוג המכונה שחידושים בה יוצאים לאור כמעט בכל יום, כדי למתג את העסק כאחד ששם את עצמו בסטנדרטים הגבוהים ביותר וכאחד שמשקיע משאבים רבים ברווחת העובדים שלו והלקוחות שלו יש צורך בשידרוג מתמיד של המשרד ומכונת הקפה בפרט מכונת הקפה היא לב ליבו של המשרד המודרני ומבט אחד עליה יכולה לספר הרבה אודות העסק.

אז מה עושים? איך מציבים מכונת קפה איכותית ויוקרתית במשרד אך לא מוציאים אלפי שקלים מיותרים על טיפולים ושידרוגים שלה? התשובה היא, השכרת מכונות אספרסו לעסק. וכאן בדיוק אנחנו, פרוצ'י קפה, ניכנסים לתמונה!
 
אצלנו השכרת מכונות אספרסו לעסקים הוא עניין פשוט ומשתלם מאד, השכרת מכונות אספרסו לעסק מספקת לכם תמיד את מכונת הקפה החדשנית ביותר ואין צורך בשידרוג, כל מכונות הקפה אצלנו בפרוצ'י קפה מוחלפות כל ריבעון לפחות ונימכרות ללקוחות שחפצים בכך, לכן המכונות תמיד יהיו במצב כמעט חדש. בנוסף, השכרת מכונות קפה לעסקים אצלנו בפרוצ'י קפה, מבטיחה לכם טיפול מסור של צוות טכנאים מיומן שהוכשר לעבוד עם הדגמים הספציפים אותם אנחנו משווקים מהמותג בעל תו איכות אירופאי "JURA" לו אנחנו משמשים "ספק מרשה" בארץ.

כמו כן, פרוצ'י קפה מספקת השכרת מכונות קפה אוטומטיות לעסקים שכן במשרדים רבים יעדיפו מכונות אוטומטיות אשר מיעלות ומקצרות את זמן הכנת הקפה וצורת הכנת הקפה בהן היא נקייה ואסטטית, מכונות כאלו עובדות על קפסולות חד פעמיות שגם אותן אפשר להזמין אצלנו במחיר משתלם ובטעמים שאנחנו רקחנו במיוחד לחך הישראלית.
 

השכרת מכונות אספרסו לעסק הוא פיתרון מצויין לעסק המשתנה ומתפתח כל הזמן, אין צורך להתחייב למכונה אחת. אם העסק גדל ולאחר חצי שנה יש בו 50 עובדים במקום ה25 שעבדו בו קודם יש צורך בשידרוג המטבח ובקניית מכונת קפה מסיבית יותר בעלת תפוקה גדולה יותר. כך, השכרת מכונות אספרסו לעסק יכולה להוות שינוי משמעותי מאשר קניית מכונה ולחסוך בעליות גבוהות. גם במקרה שנעשה שיפוץ בעסק שגדל ומתפתח כל הזמן, ועכשיו הגישה למכונת הקפה כבר לא ניתנת משני צידיה אלה רק מאחד, השכרת מכונות אספרסו לעסק הוא הפיתרון מצויין במקום קנייה!
 
אתם מוזמנים לפנות אלינו לפרוצ'י קפה כבר היום ואנחנו נעזור לכם לבצע השכרת מכונות אספרסו לעסק שלכם!
 
 


לקבלת פרטים והזמנות
חייגו 074-769-14-00
או מלאו את הטופס

לקבלת פרטים והזמנות חייגו 074-769-14-00 או מלאו את הטופס

phone3, phone, contact, telephone, support, call


074-769-14-00

envelop2, envelop, mail, email, contact, letter

Feruchi1@gmail.com

חפשו אותנו ב-