מכונת אספרסו קפסולות

מי מאיתנו לא מכיר את התחושה הנפלאה הזאת של הקפה הראשון של הבוקר? או את הריח המדהים של קפה טרי שנטחן בבית הקפה השכונתי בבוקר? רובנו בכלל לא מסוגלים לדמיין תחילת יום פורה בלי קפה, שלא לדבר על לשרוד יום עבודה שלם בלי קפה איכותי וטוב. אז למה להסתפק בפחות מקפה נפלא וריחני, ממש כמו בבית הקפה?

כולנו אוהבים לשתות קפה בצורה שונה. אחד אוהב קפה שחור חזק, אחר שותה אספרסו ואתה? אתה בכלל אוהב קפוצ'ינו עם חלב סויה מוקצף. אז מה שותים אצלכם במשרד? אה, נס קפה בקופסה? חבל.

כיום, כל משרד שמכבד את עצמו חייב בראש ובראשונה לדאוג לעובדים שלו לקפה טוב ואיכותי, אשר ייתן אנרגיה בבוקר, ישמור על עירנות בצהריים ואפילו ייתן בוסט אחרון לפני הנסיעה הביתה. אנחנו חלילה לא מזלזלים בקפה שחור, או נס קפה, אבל מכונת אספרסו קפסולות מעלה את חווית הקפה שלכם בכמה דרגות.
 

מכונת אספרסו קפסולות

בשנים האחרונות מכונת אספרסו קפסולות הפכה להיות מוצר צריכה הנמצא כמעט בכל בית ובוודאי בכל משרד מכובד. השילוב בין יוקרה במחיר שפוי, מגוון אפשרויות של קפה טרי ומגוון טעמים של קפסולות למכונות אספרסו הפכו את מכונות הקפה ללהיט.

אם ברשותכם מכונת לוואצה, הסירו דאגה מליבכם. קפסולות למכונת אספרסו הן לא האופציה היחידה אותה אנו מספקים ויש לנו מגוון רחב של קפסולות תואמות לוואצה, אשר יתאימו לסוג המכונה הספציפי שלכם ויענו על הטעם שלכם.

קפסולות למכונות אספרסו

בין אם יש לכם מכונת קפה קפסולות ישנה או חדשה, הטעם הייחודי והיוקרתי נובע ממגוון קפסולות למכונות אספרסו.
 

לכל אחד יש את הדרך שלו להכין לעצמו לקפה, אחד סוכר, שניים סוכרזית, עם לערבב, בלי לערבב, בסוף הנס אותו נס. כאשר אתם בוחרים קפסולת קפה בדרגת חוזק לבחירתכם, ארומה לבחירתכם ודרגת קלייה לבחירתכם, אתם לוקחים שליטה על הקפה שלכם ולא מסתפקים בעוד כוס קפה רגילה.

אנו בחברת פירוצ’י קפה מתמחים בהצבת מכונות קפה, מכונת אספרסו קפסולות ומכונות קפה עם קפסולות תואמות לוואצה. אנו מספקים מכונת אספרסו קפסולות מקצועיות, במשרדים ובארגונים המונים מעל 10 עובדים. כל מכונת קפה למשרד או מכונת אספרסו למשרד מותאמת לכמות עובדים מסוימת בתפוקה מירבית.
 
 


לקבלת פרטים והזמנות
חייגו 074-769-14-00
או מלאו את הטופס

לקבלת פרטים והזמנות חייגו 074-769-14-00 או מלאו את הטופס

phone3, phone, contact, telephone, support, call


074-769-14-00

envelop2, envelop, mail, email, contact, letter

Feruchi1@gmail.com

חפשו אותנו ב-