מכונת קפה טוחנת פולים

קפה הוא אחד מחומרי הגלם הנמכרים ביותר בעולם. כמעט כל אחד שותה קפה לפחות פעם ביום, אם לא יותר, ולכל אחד יש את הסוג, הסגנון והטעם האהוב עליו ביותר. אם כך, ברור מאליו מדוע מכונת קפה טוחנת פולים היא אחד מהמוצרים הנמכרים ביותר הנמצאים כמעט בכל בית קפה אליו אתם מגיעים.

אצלנו בפירוצ'י קפה תמצאו את כל המידע שאתם צריכים עבור קניית מכונת קפה. כמו כן, תוכלו למצוא באתרינו מבצע מכונת קפה הככולל מכונת קפה עם מטחנה.

מכונת קפה טוחנת פולים

בשנים האחרונות חלה עלייה בפופולאריות של מכונות קפה קפסולות בבתי עסקים ומשרדים, בעיקר בזכות התפעול הפשוט והנקי שלהן אשר לא מצריך מיומנות מסוימת. כאשר אנו מדברים על איכות קלאסית, אנו מדברים על מכונת קפה טוחנת פולים אשר מספקת טריות ללא תחרות כשהיא טוחנת את פולי הקפה במקום והכל בלחיצת כפתור.
אם כן, מכונת קפה טוחנת פולים מצריכה קצת יותר עבודה ממכונת קפסולות, כולל ניקוי סביבת המטחנה וניקוי ראש הקפה, אך בפן הכלכלי היא ללא ספק משתלמת יותר. אמנם מחיר מכונת קפה טוחנת פולים גבוה יותר ממחיר מכונת קפסולות קפה, אך המחיר פר כוס בהחלט זול יותר ומשתלם יותר.

קניית מכונת קפה

השוק מלא במכונות קפה מכל הסוגים ובטווח מחירים רחב. אך עם זאת, קניית מכונת קפה היא עניין המצריך מחשבה. קודם כל יש להתחשב בעומס העבודה בו מיועדת מכונת הקפה שלכם לעמוד בו. האם מדובר במכונת קפה משרדית אשר אמורה לספק קפה למאות עובדים? אולי מדובר במכונה ביתית אשר מכינה כמות נמוכה של כוסות קפה ביום? לכל אחת מן האופציות מכונת קפה המתאימה לה. כמובן שמעבר לעומס העבודה, יש להתחשב גם במחיר המכונה, החברה המייצרת וגם באיזה סוגים של קפה היא תומכת; קפה טחון, פודים או קפסולות. שימו לב, מכונת קפה עם מטחנה לרוב מאפשרת שימוש גם בפודים ועל כן, הן בהחלט משתלמות כלכלית.

מבצע מכונת קפה

אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו ולהתרשם ממגוון מכונות הקפה אותן אנו מציעים למכירה. חברת פירוצ'י קפה מתמחה בהצבת מכונות קפה בבתי עסק ונוהגת להחליף את המכונות כל רבעון. המכונות הישנות עוברות שיפוץ יסודי ומוצעות למכירה ללקוחות פרטיים במחירים תחרותיים.
 
 


לקבלת פרטים והזמנות
חייגו 074-769-14-00
או מלאו את הטופס

לקבלת פרטים והזמנות חייגו 074-769-14-00 או מלאו את הטופס

phone3, phone, contact, telephone, support, call


074-769-14-00

envelop2, envelop, mail, email, contact, letter

Feruchi1@gmail.com

חפשו אותנו ב-