מכונת קפה תעשייתית

בשלב זה או אחר בחיינו, לכולנו היה חלום לפתוח בית קפה שכונתי. בחלומנו, אנו חושבים על כל הפרטים הכרוכים בהקמת בית הקפה שלנו, מהגדולים ועד הקטנים. אנו מתכננים את העיצוב של הקירות, חושבים איזה סוג רהיטים יהיו לנו ואפילו מדמיינים את הכוסות והצלחות שעליהם נגיש את המטעמים שלנו. כמובן שכל פרט הוא חשוב, גם בחלום. אך במבחן המציאות, כשאנו באמת רוצים להקים בית קפה איכותי ומצליח, עלינו לפגוע בול. אבל איך בוחרים מכונות קפה לבתי קפה? מה לנו ולמכונת קפה תעשייתית? בשביל זה אנחנו כאן.

בין שלל השירותים שלנו, אצלנו בפירוצ'י קפה תוכלו למצוא מכונת קפה תעשייתית מובחרת, מכונות קפה לבתי קפה וכמובן תוכלו להנות משירות השכרת מכונות קפה לעסקים. אנו בפירוצ'י קפה עובדים מאז שנת 2003 בשיתוף עם יזמים ובעלי עסקים על הצבת מכונות קפה בבתי עסק, התאמת מכונות קפה לבתי קפה ודואגים לספק לכם מכונות קפה מומלצות.
 

מכונת קפה תעשייתית

בשונה משימוש ביתי, מכונת קפה תעשייתית עובדת ללא הפסקה ובכמויות גדולות. לכן, מכונת קפה תעשייתית חייבת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, לעמוד בעומס עבודה גבוה ולהיות נוחה וידידותית למשתמש על מנת לאפשר הכנה של קפה בצורה מהירה וקלילה.
 
אמנם מכונות אלה לבתי קפה מצריכות מיומנות מצד המשתמש בהן, אך התמורה לכך גבוהה בהרבה. מכונות אלה מאפשרות הכנה של כמות קפה גדולה במקביל, ומאפשרת לכם לספק ללקוחותיכם שירות מהיר ויעיל תוך איכות ללא פשרות.
 

השכרת מכונות קפה לעסקים

אחד השירותים הפופולאריים הינו שירות השכרת מכונות קפה לעסקים. מכונת קפה תעשייתית איכותית ואמינה, אינה סיפור זול. ההשכרה מקלה על בתי הקפה בהוצאה הראשונית הכוללת את מכונת הקפה והציוד הנלווה בסכום שמגיע לעשרות ולעיתים למאות אלפי שקלים. ההשכרה מאפשרת לכם לשלם תשלום חודשי קבוע, הכולל לרוב גם ציוד נלווה וכמובן שירות תיקונים ותפעול תקלות שוטף.

מכונות קפה מומלצות

פירוצ'י קפה הוקמה בשנת 2003 ומתמחה בהצבת מכונות קפה ואספרסו במשרדים, בתי קפה ועסקים .עם מעל עשור של ניסיון, אנו מספקים אך ורק מכונות קפה מומלצות אשר עומדות בקו אחד עם המכונות הטובות ביותר בשוק.
 
 


לקבלת פרטים והזמנות
חייגו 074-769-14-00
או מלאו את הטופס

לקבלת פרטים והזמנות חייגו 074-769-14-00 או מלאו את הטופס

phone3, phone, contact, telephone, support, call


074-769-14-00

envelop2, envelop, mail, email, contact, letter

Feruchi1@gmail.com

חפשו אותנו ב-