אודותינו

פרוצ’י קפה מעניקה שירותי קפה מקצועיים לחברות וארגונים מהמובילים במשק. החברה אשר מציעה קשת רחבה של פתרונות אוטומטיים בתחום המשקאות החמים והקרים, מספקת מכונות קפה ומכונת אספרסו מכל הסוגים, מכונות לשתייה קרה, ומכונות חטיפים.

מקור השם פירוצ’י קפה, לקוח ממומחה הקפה המילנאזי, דינו פרוצ’י, אשר הכיר בפנינו את עולם הקפה האישי שלו, עולם שהורכב מפסיפס של טעמים וריחות שלא נודעו במחוזותינו. דינו פרוצ’י היה זה שהיווה עבורנו את ההשראה והחזון ביצירת חברה שתעניק ערך מוסף לאיכות החיים בישראל.

מרבית מכונות הקפה אותם אנו מספקים ללקוחותינו, הינן של חברת JURA השוויצרית שנחשבת כמובילה עולמית בתחום מכונות הקפה למשרדים. את הציוד אנו נוהגים לחדש כמעט כל רבעון קלנדרי, כאשר הציוד המשומש עובר שיפוץ יסודי ונמכר ללקוחות אשר מעוניינים בכך. 

פרוצ’י קפה הינה ספק מורשה של מותג מכונות הקפה המוביל באירופה JURA. כספק מורשה מבצעים טכנאיי החברה טיפולים תחזוקתיים לגוון רחב של דגמי החברה.

בפרוצ’י קפה ניתן ליהנות ממכונת קפה משרדית, מכונת אספרסו מקצועית, מכונת אספרסו ביתית או אספרסו אוטומטית בלחיצת כפתור.

את תערובות פולי הקפה השונות, אנו קולים על פי הסטנדרטים והמסורת בצפון איטליה וברשותנו כשמונה תערובות שונות על פי דרגות חוזק ואחוזי ערביקה שונים. כמו כן, במצבת מותגי הקפה תוכלו למצוא את מותגי הקפה ידועים ומוכרים כמו קפה מאורו, קפה בריסטוט, קפה לוואצה ועוד..

בארסנל מכונות הקפה שלנו, ניתן למצוא מגוון רחב של מכונות קפה: מכונת קפה משרדית המבוססת על פולי קפה וחלב טרי, לצד מכונת קפה על בסיס קפסולות.

החברה שהוקמה בשנת 2003, חרטה על דיגלה את אות השירות המהימן והיעיל, לו אנו מחויבים כלפי כל לקוח ולקוח. היתרון היחסי של החברה הוא ביחס הטכנאים למספר המכונות, שהינו הנמוך בענף.

המשמעות המעשית מבחינת הלקוח, הינה קבלת שירות מהיר ויעיל, ברמה שחברות עם צי גדול של מכונות, פשוט לא יכולות לתת. מטה החברה ממוקם בת”א, מיקום אשר מקל על מענה מהיר לכלל לקוחות החברה.

בין לקוחותינו נמנים חברות היי טק רבות, משרדי עו”ד מובילים, חברות נדל”ן, בתי קפה ועוד…

 


לקבלת פרטים והזמנות
חייגו 074-769-14-00
או מלאו את הטופס

לקבלת פרטים והזמנות חייגו 074-769-14-00 או מלאו את הטופס

phone3, phone, contact, telephone, support, call


074-769-14-00

envelop2, envelop, mail, email, contact, letter

Feruchi1@gmail.com

חפשו אותנו ב-