מדריך קפה לעסקים

עולם הקפה מציע אינספור מכונות קפה בגדלים שונים, מבחר אדיר של מכונות אספרסו לעסקים והיצע לא מבוטל של מכונות קפה אוטומטיות.

ראשית עלינו לבחון מהם הצרכים הבסיסים שעל מכונת קפה מסוימת לענות. שנית אנו צריכים להגדיר לעצמנו מהו התקציב עבור אותה מכונת קפה. שלישית עלינו להביא בחשבון את סביבת העבודה בה תימצא אותה מכונת קפה או מכונת אספרסו ואז למעשה נוכל לסנן מאות מכונות קפה ועשרות מכונות אספרסו.

לאחר שהגדרנו לעצמנו צרכים, תקציב וסביבת עבודה, נוכל לבחון מספר חלופות של מכונות קפה משרדיות, או מכונות אספרסו.
 
חשוב לציין כי אומנם קיימות בשוק גם מכונות קפה על בסיס אבקות אינסטנט וכן מכונות קפה אוטומטיות על בסיס קפה מגורען, אך טעמם הסינטטי של המשקאות אינו ערב עוד לחיך הישראלי וזאת עקב ההתקדמות האדירה אשר עשה הקפה בישראל בשנים האחרונות. ניתן לומר גם כי בישראל התפתחה תרבות קפה של ממש ואיכות הקפה המוצעת והנדרשת כיום מאותם מכונות קפה ומאותה ציפייה צרכנית הינה גבוהה ומקבילה למובילה העולמית בענף- איטליה.

חלק מהותי וחשוב באותה תרבות קפה אשר התפתחה בארץ הקודש הינו ההיצע הגדול של מכונות קפה משרדיות, מכונות אספרסו מקצועיות, מכונות קפה ביתיות, ומכונות אוטומטיות. היצע זה הופך את זמינות הקפה לנגיש במיוחד וחושף את הלקוח הישראלי כל העת לקפה איכותי הנעשה במכונת אספרסו כזו או אחרת.
 
היה זה האיש העשיר בעולם, ביל גייטס, שהצהיר באינספור ראיונות תקשורתיים על החשיבות המכרעת שהוא רואה בחשיבות המידע ובעיקר על שיתופו הנכון של המידע בין כל הגורמים הרלוונטיים.

על בסיס מוטיב זה, ומתוך ראייה שכמות גבוהה של מידע תוביל את מקבל ההחלטה בארגון לקבל החלטה נבונה יותר, הקמנו את מדריך הקפה לעסקים.

המדריך מבהיר בצורה תמציתית ועניינית, את כל המושגים הבסיסיים הקשורים לעולם הקפה. גולשים המעוניינים בפרספקטיבה רחבה יותר, יוכלו לעשות זאת על ידי קריאת מחקרים ומאמרים מהארץ ומהעולם.
 
 


לקבלת פרטים והזמנות
חייגו 074-769-14-00
או מלאו את הטופס

לקבלת פרטים והזמנות חייגו 074-769-14-00 או מלאו את הטופס

phone3, phone, contact, telephone, support, call


074-769-14-00

envelop2, envelop, mail, email, contact, letter

Feruchi1@gmail.com

חפשו אותנו ב-