מכונות קפה בחדשנות טכנולוגית

כחברה ותיקה ומובילה בענף מכונות קפה למשרד, אנו בפירוצ’י קפה מציבים ומשווקים מכונות קפה בטכנולוגיה חדישה OTC –קפוצ’ינו בלחיצת כפתור אחת.

טכנולוגיית ה-OTC (one touch cappuccino ( ,הינה המילה האחרונה בתחום של מכונות אספרסו למשרד וכל מכונת קפה משרדית אשר מצוידת בטכנולוגיה זו זוכה ליתרון יחסי ולעדיפות על פני מכונות קפה שאינם נעזרות בטכנולוגיה זו.

כשמשווקים מורשים של חברת JURA השוויצרית אנו גאים לשווק עבור קהל לקוחותינו את הדגמים החדשים ביותר של מכונות קפה עיליות אלו.
 
טכנולוגיית ה-OTC מאפשרת למשתמש שימוש פשוט ויעיל הכולל לחיצה אחת על משקה הבחירה. הלקוח יכול לבחור טרם הלחיצה גם את רמת ההקצפה או את רמת החלב חם שבו הוא מעוניין ולחילופין גם את רמת החוזק של האספרסו ורמת הטחינה המבוקשת וכל זאת בלחיצה אחת ויחידה.

מכונות אספרסו משרדיות חדישות אלו גם ירוקות לסביבה וחסכוניות לשימוש. מכונת קפה זו מכבה ומנקה את עצמה באופן אוטומטי בסוף יום העבודה. יש לה מנגנון ניקוי מובנה ומגוון רחב של אפשרויות תכנות הניתנות לשינוי מיידי לכל כוס באמצעות בורר חיצוני. טכנולוגיה זו נחשבת כיום לחזית הטכנולוגית ולראיה פרזנטור החברה הינו לא אחר מאשר אגדת הטניס רוג’ר פדרר. אנו בחברת פירוצ’י קפה גאים לעמוד בחזית טכנולוגית זו ולשווק לכם רק את מיטב דגמי מכונות קפה OTC מבית JURV השוויצרית.
המוטו שלנו גורס כי כל לקוח חדש, זכאי ליהנות ממכונה חדשה. מאחר ומכונות קפה מטבען, הינן בעלי פחת מואץ, אנו רוכשים עבור לקוחותינו בכל רבעון קלנדרי מכונות קפה חדשות, כך שאם אתם עדיין לא נמנים על קהל לקוחותינו, נשמח לצרפכם בחיבוק חם עם מכונה חדשה וקפה איכותי.
 
 


לקבלת פרטים והזמנות
חייגו 074-769-14-00
או מלאו את הטופס

לקבלת פרטים והזמנות חייגו 074-769-14-00 או מלאו את הטופס

phone3, phone, contact, telephone, support, call


074-769-14-00

envelop2, envelop, mail, email, contact, letter

Feruchi1@gmail.com

חפשו אותנו ב-